Je bent verantwoordelijk voor de leveranciersboekhouding van A tot Z
Je dient de BTW-aangifte, Intrastat en IC listing in.
Je boekt financiële- en diverse verrichtingen in
Je werkt mee aan de periodiek afsluiting: opmaken voorziening, afschrijvingen, loonreconciliatie
Je werkt mee aan ad hoc projecten in de boekhouding.
Je denkt continu mee in het verder optimaliseren van de boekhoudprocessen.
Bedrijfsprofiel:
We zoeken een junior boekhouder die vooral de leveransiersboekhouding onder zijn of haar hoede neemt met onder andere het inboeken van de facturatie. Enige kennis van de Franse en de Engelse taal is noodzakelijk aangezien we een internationale speler zijn.
Je volgde een opleiding in een boekhoudkundige richting (Handel – Graduaat – Bachelor) of bent gelijkwaardig door enkele jaren ervaring.
Je beheerst MS Office, met in het bijzonder Excel.
Je werkt nauwkeurig, efficiënt en methodisch.
Je bent discreet.
Je hebt een flexibele ingesteldheid en bent stressbestendig.
Je hebt een goede kennis Frans.
Je neemt de stap naar een uitdagende functie bij een groeiend internationaal familiebedrijf.
Je kan rekenen op een marktconform salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen.
Zes home office dagen/maand.